vesti

Golden Drum kreće u akciju

Kako je prethodne 2020. zbog sveukupnih okolnosti, morao biti otkazan tradicionalni Golden Drum Festival, ovogodišnji će uključiti sve radove nastale tokom dvogodišnjeg perioda.

Golden Drum Festival predstavlja kategoriju Creative Business Excellence Drum namenjenu radovima koji demonstriraju izuzetna rešenja koja su preoblikovala poslovnu industriju. Ocenjivaće ih mešoviti šesnaestočlani žiri najuspešnijih svetskih marketinških stručnjaka i profesionalaca iz agencija, međunarodno priznatih ne samo zahvaljujući njihovoj stručnosti na polju kreativnosti, već i njihovom velikom znanju kada je u pitanju poslovni svet.

Žiri će voditi Ömür Kula Çapan, suosnivačica projekta Primer i predsednica Advertising Foundation Turske, u industriji dokazana agencijska liderka sa preko 15 godina iskustva. Blisko je sarađivala sa klijentima u kreiranju rešenja koja se odnose na dizajn proizvoda, strategiju brenda, marketing i komunikacije. Predavanjima iz marketinga i komunikacija daje svoj doprinos na univerzitetima Sabancı, Bilgi, Bahçeşehir i Boğaziçi. Pored toga, članica je Izvršnog odbora Inicijative za reformu obrazovanja.

Ömür će se pridružiti sledeći članovi žirija: Sara Cosgrove, European Communications Director, DDB Worldwide, UK; Živa Čižman, Vice President of Marketing, Outfit7, Slovenia; Esteban Davalos, Senior Regional Marketing Director, LEGO REEMEA; Eynat Guez, Chief Executive Officer and Co-founder, Papaya Global, Israel; Andrea Henao, Managing Director, 360 Agency Berlin and 360 Agency Europe, Germany; Igor Kirikchi, Chief Executive Officer, BBDO Moscow and Managing Director, BBDO Russia Group, Russia; David Kušanić, Head of Strategic Planning, Alpine F1 Team, France; Jeannette Liendo, Senior Vice President, Marketing and Communications, Mastercard Europe; Gabriela Lungu, Global Creative Director, VMLY&R Commerce and Founder, WINGS Creative Leadership Lab, UK; Fernando Machado, Global Chief Marketing Officer, Restaurant Brands International, USA; Mona Opran, Director of Development, Junior Achievement and Business Transformation Consultant, Romania; David Pivk, Senior Director, Consumer Direct Marketing, Nike EMEA; Blake Price, Vice-President Marketing & Artist Partnerships, Universal Music Group for Brands, UK; Alexandre Tan, Vice President Advertising, Gameloft, France and Lauri Toivonen, Senior Vice President Marketing, S-group, Finland.