Žiri koji je brojao 23 člana, završio je rad na ocenjivanju ovogodišnjih radova prispelih na UEPS-ov tradicionalni konkurs. Članove žirija možete videti ovde .
Žiri je imao priliku da pogleda, zaista, impresivan broj radova, što govori u prilog stabilnosti srpske advertajzing scene, koja uprkos izrazito nepovoljnim okolnostima i dalje ima snage i energije da stvara kvalitetnu komunikaciju i da otkriva nove forme prilagođene realnosti.
Kriza je iznedrila i nova rešenja i pristupe, pa se iz velikog broja radova izdvojilo i dosta toga svežeg, novog i originalnog. Sigurni smo da je ovogodišnji žiri sačinjen od uglednih imena domaće i regionalne advertajzing scene, to prepoznao i na pravi način vrednovao. Da li je takvih radova bilo dovoljno? Bilo ih više nego što bi se moglo očekivati u kontekstu ograničavajućih faktora nametnutih pandemijom i više od bilo kog sličnog takmičenja.
Na neki način prispeli radovi oslikavaju stanje u srpskoj privredi i ekonomiji, pa su neke kategorije, kao npr, TV spot imale veoma mnogo prijavljenih radova. Cilj žirija je bio da objektivno i stručno vrednuje ideje po jasnim kriterijumima i da im u fokusu ocenivanja bude sam rad.