Projekat „Jedna knjiga za mir“ agencije New Moment osvojio je zlatnu Sabre nagradu za PR u kategoriji „Multikulturalni marketing“
Agencija New Moment osvojila je još jednu nagradu za projekat „Jedna knjiga za mir“. Ovoga puta u pitanju je zlatna Sabre nagrada za PR u kategoriji „Multikulturalni marketing“.
SABRE nagrade predstavljaju najveći svetski program nagrada iz oblasti PR-a. Svake godine, konkurencija radova se povećava, a ove godine se mogu pohvaliti sa preko 2500 prijavljenih projekta iz domena odnosa sa javnošću. Stručni žiri, sačinjen od PR profesionalaca iz celog sveta, nagradio je one najizuzetnije, a svečana dodela nagrada održala se u Pomorskom muzeju u Ametrdamu.
Projekat „Jedna knjiga za mir” nastao je u saradnji agencija New Moment i Y&R Dubai, a osmišljen je za Međureligijsko vijeće u Bosni i Hercegovini, sa ciljem da se sruše verske predrasude i podigne svest o važnosti međusobnog razumevanja i međureligijskog dijaloga. Jedna knjiga za mir okuplja učenja iz svetih knjiga Biblije i Kurana, pokazujući uporednim predstavljanjem stihova koliko su verska učenja tih knjiga zapravo – slična. Svrha ove knjige je da, pokazivanjem sličnosti koje postoje između dve religije, oživi dijalog između religija, podstakne razgovor između ljudi i doprinese uspostavljanju mira.
Do sada, projekat „Jedna knjiga za mir“ osvojio je brojne nagrade na najprestižnijim svetskim fetsivalima kreativnosti i marketinga, kao što su Cannes Lions, ICCO, Eurobest, Epica Awards, Sempl, BalCannes, Golden Drum, UEPS i DSOJ.