Razgovarala: Stana Šehalić
Velika i hrabra inovacija u bankarstvu i telekomunikacijama Srbije
Grand Prix kao najviše priznanje koje se dodeljuje na UEPS-ovom tradicionalnom konkursu, pripao je kampanji Telenor banka bankomat koju je vas radila agencija FCB Afirma. Šta je po Vašem mišljenju kvalitet koji je ovu kampanju izdvojio od ostalih?
Nagrada za oglašivača godine jeste priznanje za kreativna rešenja koja izrastaju iz dobrog zajedničkog rada i uzajamnog poštovanja naše kreativne agencije, nas kao klijenta i svih saradnika na projektima.
Ključ uspeha ove kampanje je interakacija sa korisnicima – uspeli smo da na jednostavan i nesvakidašnji način “uvučemo” korisnike da budu deo neočekivanog i zanimljivog iskustva.
Upravo zahvaljujući ovom radu koji je osvojio značajna priznanja, Telenor banka proglašena je Oglašivačem godine. Da predstavimo ukratko Oglašivača godine?
Telenor banka je prva banka u regionu koja pruža potpuno novo, mobilno, bankarsko iskustvo. Nakon dve godine postojanja na našem tržištu, imamo 250 hiljada korisnika koji imaju mogućnost da koriste inovativne digitalne bankarske usluge. Upravo zato, trudimo se i da naše kampanje budu inovativne, sveže i drugačije.
Zanimljivo je da je ova kampanja dobila zlato u novouvedenoj kategoriji Creative Efficiency kojom se želela naglasiti potreba dobrog spoja efikasnosti kao cilja u sinergiji sa kreativnošću kao sredstvom? Da li to princip na kome počivaju tržišne komunikacije u Vašoj kompaniji?
Kada je krenula sa radom, Telenor banka je predstavljala je veliku i hrabru inovaciju u bankarstvu i telekomunikacijama u Srbiji. Samim tim i naša komunikacija kroz marketinške kampanje nisu smele biti drugačije. Ova nagrada nam potvrđuje da smo u tome uspeli.
Ako je suditi po dobijenim priznanjima na ovogodišnjem UEPS-ovom konkursu, 2016. godina je bila vrlo uspešna za Vašu agenciju. Kako biste Vi rezimirali proteklu godinu?
Tržište marketinških komunikacija se neprestano menja, čini nam se, iz godine u godinu sve brže i sve više. Trudimo se da ispratimo sve promene, ali i unesemo novine kroz komunikaciju našeg brenda. 2016. godina je u tom smislu bila inspirativna, radna, i svakako uspešna, o čemu svedoče i nagrade.
Sarađujete sa mnogim agencijama. Na osnovu čega se opredeljujete za saradnju i kako je ocenjujete, na osnovu dosadašnjih iskustava?
U našoj kompaniji se vrlo temeljno i ozbiljno pristupa procesu selekcije kreativne agencije, jer svaka agencija sa kojom radimo predstavlja našeg strateškog partnera sa kojim razvijamo i pozicioniramo naš brend.
U skladu sa tim, razumevanje biznisa, konkurencije, strateško razmišljanje, kreativnost i praćenje trendova, naročito u oblasti digitalnih inovacija je ono što donosimo na tržište i ujedno, ono u čemu očekujemo podršku od strane naših partnera.
Planovi za 2017? Čemu će biti usmerene Vaše marketinške aktivnosti?
Nastavljamo sa kreativnim i inovativnim pristupom zbog kojeg smo prepoznatljivi na tržištu marketinških komunikacija.
UEPS kao najstarije strukovno udruženje koje 56 godina objedinjava agencije, medije i oglašivače godišnjim nagradama nastoji da verifikuje, istakne i afirmiše najbolja postignuća, u cilju podizanja ugleda struke. Molim vas za utiske sa ovogodišnje dodele nagrada. Vaša ocena inovacija u Udruženju?
Odlično, bravo!