Branka Batričević, IMC direktorka agencije Drive članica je evropskog žirija MIXX Awards koje dodeljuje IAB Europe. Nagrade MIXX najznačajnije su u oblasti digitalnog marketinga i za cilj imaju prepoznavanje najboljih digitalnih kampanja iz cele Evrope. Svake godine žiri odlučuje pobednika među više od 100 prijavljenih radova. Uprkos teškoj godini za sve industrije, to nije sprečilo talentovane kreativne timove agencija da realizuju neke od najboljih digitalnih kampanja i istraživanja do sada.
„Veoma sam ponosna i zaista mi je velika čast što sam i ove godine pozvana da budem deo žirija ovog prestižnog evropskog takmičenja. Verujem da ponovni poziv svedoči o našoj ekspertizi i poznavanju industrije, što me i lično i profesionalno veoma raduje. Takođe, izuzetno mi je drago što ću imati prilike da vidim najbolje radove iz cele Evrope, posebno jer su nastale u prethodnoj, po svim pitanjima, veoma izazovnoj godini. Zahvalila bih se ovom prilikom organizaciji IAB Serbia što me je, kao članicu upravnog odbora, prošle godine preporučila da žiriram na ovom festivalu. Sigurna sam da ovakve inicijative umnogome doprinose da agencija Drive, kao i I&F Grupa i cela industrija našeg regiona koja na ovaj način daje svoj „glas“ na značajnoj manifestaciji i međunarodnoj sceni, imaju veću vidljivost naših brendova, i ali i potvrđuju naše znanje i kvalitet usluga koje pružamo u domenu online komunikacija,“ ističe Branka Batričević.
Dodela nagrada biće organizovana online kao i manifestacija događaja “Interact” od 25 do 27. maja, koji se tradicionalno održava uz IAB MIXX Awards.