vesti

Član Uprave najveće medijske kuće u baltičkim zemljama na Weekendu

Mediji na estonski način

Raido Soom iz Postimees Grupe na Weekendu govoriće o medijskom stanju u Estoniji i izazovima sa kojima se susreću

Diplomirani advokat i zaljubljenik u medije, Estonac Raido Soom, na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu održaće predavanje Media done the #EstonianWay na temu medija u Estoniji. Soom je član Uprave i direktor prodaje u Postimees Grupi, najvećoj medijskoj kući na Baltiku koja je osnovana davne 1857. godine.

Njegovo predavanje pružiće uvid u izazove s kojima se mediji u Estoniji susreću i pokazaće kako je razvijen sastav integrisane redakcije najvećih nacionalnih i lokalnih dnevnih novina i news portala u zemlji u kojoj lokalni mediji rastu, a pokreću se i dnevne novine za mlade. Soom će govoriti o viziji budućih čitatelja štampanih medija, oglašavanju u medijima i njegovoj ulozi, kao i projektima s kojima se Postimees Grupa izdvaja od konkurencije. „Medije vidim kao pse čuvare demokratije, a moj je posao da tog psa nahranim kako bi još godinama mogao obavljati svoj posao“, istaknuo je Soom.

Iako je završio pravni fakultet, Soom nikad nije radio kao advokat, jer je pre sedam godina svoj put pronašao u medijima. Od 2017. radi u Postimees Grupi u čijem se portfelju nalaze radijske i tv stanice, štampani i online mediji. Postimees novine najčitanije su u državi s gotovo 180 hiljada čitatelja dnevno, a u njihovom vlasništvu nalazi se i šest regionalnih štamparija. Kod TV programa ističe se TLC, dok se Kanal 2 još 2006. pozicionirao kao najpopularniji TV kanal u državi i tu poziciju je držao narednih 10 godina. Postimeesovih šest radijskih stanica ima više od 620 hiljada slušalaca nedeljno te se time svrstavaju u najslušanije radio stanice u Estoniji. Online kanali pokrivaju sve od bioskopskog programa do portala posvećenih regionalnim i nacionalnim vestima.

Predavanje „Media done the #EstonianWay“ mali je deo bogatog programa 12. Weekend Media Festivala u kojemu učestvuje više od 150 predavača i panelista. U Rovinju se od 19. do 22. septembra očekuje i dolazak više od 5.000 učesnika festivala iz svih zemalja regiona.

Novost je i Weekend paket koji omogućava rezervaciju smeštaja i kotizaciju. Uz to, svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na osmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove predstaviće najvažnija regionalna digitalna nagrada – SoMo Borac.

Podelite tekst!