Krajem prošle nedelje u Berlinu dodeljene su Epica Awards 2017. uz prezentaciju svih pobednika, uključujući i sretnike koji su kućama odneli Grand Prix nagrade. Ove godine dodeljeno je šest Grand Prix nagrada, koje su otišle u Kanadu, Sjedinjene Države, Poljsku, Njemačku i Francusku. Žiri je ove godine odlučio da dodeli dva Grand Prixa u kategoriji Film, jednu za film za neprofitnu organizaciju i jednu za oglas online trgovca.
Dobitnici Grand Prixa na dodeli nagrada Epica Awards 2017 bili su: “Living Logo” koji je KBS Canada radila za organizaciju Innocence Canada u kategoriji Dizajn; „Like My Addiction“ agencije BETC (Francuska) za Addict’Aide u kategoriji Digital; filmski dobitnici su bili “Evan” agencije BBDO New York za Sandy Hook Promise i „English For Beginners“ agencije Bardzo (Poljska) za Allegro.pl; „Newspaper Stack – Trump“ koji je za Der Taggespiegel radila agencija Scholz & Friends (Njemačka) osvojio je u kategoriji Press; i „Fearless Girl“ koji je za State Street Global Advisorsradio McCann New York uzela je Grand Prix u Outdoor kategoriji.
Mreža godine na ovogodišnjim Epica nagradama bila je McCann Worldgroup, a priznanje za Agenciju godine otišlo je u BBDO New York. Produkcijska kuća godine je Great Guns.
Jedini projekt iz Adriatic regije koji je ove godine bio u finalu za Epica Awards bio je Jedna knjiga za mir koju je New Moment New Ideas Company Beograd radila za za Međureligijsko vijeće Bosne i Hercegovine. Ovaj projekat osvojio je bronzu u Consumer Direct i srebro u Publication design kategorijama.
Sumirajući ovogodišnje nagrade, predsjednik Epica žirija Spencer Baim, direktor strategije za Vice Media, izjavio je: „Ove godine, više nego ikada, brendovi imaju odgovornost da pošalju pozitivne poruke u svijet. Naši pobjednici su upravo to i učinili, istovremeno pružajući najbolji brending, poruke, pripovijedanje i pametan dizajn.“
Ove godine Epica je dobila 3350 prijava iz 71 zemlje, što je smanjenje u odnosu na prethodnu godinu koje organizatori pripisuju izostanku Publicis-ovih agencija sa festivala, te manjeg sudjelovanja WPP-ovih agencija. I pored toga, Epica je ove godine primila dvostruko više prijava iz Kine i Tajvana, 50% više iz Malezije, i tri puta više iz Poljske nego prethodne godine. Među zemljama koje su ove godine po prvi put učestvovale na Epica Awards bile su Pakistan i Kenija.