vesti

Društveni mediji kao najrelevantniji izvor informacija!

Rezulati trogodišnjeg istraživanja agencije Golin  Global Relevance Reviewkažu da su društveni mediji preuzeli primat u odnosu na klasične medije.

Prvi Global Relevance Review izveštaj agencije Golin, u okviru koga je anketirano 13.000 ljudi iz 13 zemalja, pokazao je da se društveni mediji sada smatraju najrelevantnijim izvorom informacija širom sveta. Čak 59% ispitanika navodi ove izvore kao važne za njihovo lično razmišljanje.

Televizija je na drugom mestu (57%), „od usta do usta među prijateljima i porodicom“ na trećem (45%), dok su novine i online vesti na začelju sa 42%, odnosno 41%.

„Od usta do usta“ je važnije ženama (50%) nego muškarcima (39%), dok muška populacija smatra novine relevantnijim u njihovom životu (44%) nego žene (37%).

Studija je pokazala da 54% ispitanika privlače informacije koje su korisne i praktične, dok 53% traže informativne vesti. Samo 35% ispitanika je reklo da nalaze relevantnost u informacijama koje su zabavne.

Izvor:TheDrum