Doc. dr Milica Slijepčević (profesor na FAM i FDU, Univerzitet Metropolitan) otvara prvi ovogodišnji DSOJ #How2PR događaj panel diskusijom na temu: Modna industrija u eri digitalizacije (23. februar 18-20h, Mikser House) Kakav je potencijal domaćeg modnog tržišta?
Da li su novi trendovi u komunikacijama od značaja za modnu industriju?
Kako možemo da iskoristimo digital za unapređenje domaćih modnih brendova?
Panel ima za cilj da se razvije relevantna diskusija o novim trendovima u digitalnim komunikacijam i napravi poređivanje sa razvijenim stranim tržištima pre svega kroz razgovor i predstavljenje uspešnih pojedinaca, modnih poslenika (dizajneri, manekeni), ali i domaćih modnih brendova (Luna, Balašević, Mona) i proizvođača tekstila (fabrika iz Užica), velikoih modnih događaja (BFW-40. jubilarni).
Miličini gosti u četvrtak 23. februara od 18h u prostorijama Mikser House biće:
Doc. dr Katarina Kaplarski, dekanka Fakulteta digitalnih umetnosti, Univerzitet Metropolitan
Zoran Torbica, internet guru
Dragana Jović Tucakov, marketing menadžer, Microsoft
Nataša Pavlović Bujas, vlasnica agencije Blumen Group
Jelena Pavlović, ’’Textil’’ Užice
BFW – Nenad Radujević
Vesna de Vinča – ’’Miss Srbija’’
Ulaz je slobodan a broj mesta je ograničen. Prijavljivanje na panel je obavezno putem linka.
Panel su podržali: Univerzitet Metropolitan (www.metropolitan.ac.rs), Perwoll (http://www.perwoll.rs, ), Flou ( www.flou.rs), Ninamedia ( https://buzz.ninamedia.rs/ ), Fonet (www.fonet.rs)
Više informacija o panelu na sajtu DSOJ: http://pr.org.rs/