vesti

MODNA INDUSTRIJA U ERI DIGITALIZACIJE

Doc. dr Milica Slijepčević (profesor na FAM i FDU, Univerzitet Metropolitan) otvara prvi ovogodišnji DSOJ #How2PR događaj panel diskusijom na temu: Modna industrija u eri digitalizacije (23. februar 18-20h, Mikser House) Kakav je potencijal domaćeg modnog tržišta?

Da li su novi trendovi u komunikacijama od značaja za modnu industriju?

Kako možemo da iskoristimo digital za unapređenje domaćih modnih brendova?

Panel ima za cilj da se razvije relevantna diskusija o novim trendovima u digitalnim komunikacijam i napravi poređivanje sa razvijenim stranim tržištima pre svega kroz razgovor i predstavljenje uspešnih pojedinaca, modnih poslenika (dizajneri, manekeni), ali i domaćih modnih brendova (Luna, Balašević, Mona) i proizvođača tekstila (fabrika iz Užica), velikoih modnih događaja (BFW-40. jubilarni).

Miličini gosti u četvrtak 23. februara od 18h u prostorijama Mikser House biće:

Doc. dr Katarina Kaplarski, dekanka Fakulteta digitalnih umetnosti, Univerzitet Metropolitan

Zoran Torbica, internet guru

Dragana Jović Tucakov, marketing menadžer, Microsoft

Nataša Pavlović Bujas, vlasnica agencije Blumen Group

Jelena Pavlović, ’’Textil’’ Užice

BFW – Nenad Radujević

Vesna de Vinča – ’’Miss Srbija’’

Ulaz je slobodan a broj mesta je ograničen. Prijavljivanje na panel je obavezno putem linka.

Panel su podržali: Univerzitet Metropolitan (www.metropolitan.ac.rs), Perwoll (http://www.perwoll.rs, ),  Flou ( www.flou.rs), Ninamedia ( https://buzz.ninamedia.rs/ ), Fonet (www.fonet.rs)

Više informacija o panelu na sajtu DSOJ: http://pr.org.rs/

https://www.facebook.com/events/379808535709667/