Kao poklon Beogradu, Bitefu i ljubiteljima pozorišta, I&F McCann Grupa i njen osnivač Srđan Šaper odlučili su da podrže jedan od najzančajnijih pozorišnih festivala koji već više od pola veka pomera pomera granice pod idejom vodiljom nove pozorišne tendencije. Ovaj Bitef se odžava pod sloganom „Epic trip“ i na tom putovanju mu se pridružuje i I&F McCann Grupa koja simbolično ove godine obeležava 20 godina poslovanja pod sloganom „SNAGA LJUDI”.
“Bitef je, pored toga što je simbol Beograda, za mene uvek bio i simbol neke energije koja ovde postoji i koja može da poveže određene stvari. Kad je nastao povezivao je istok i zapad, i mislim da i danas može da poveže neke niti koje su možda u ovom trenutki razvezane, i da ponovo Beograd učini centrom sveta, ili makar našeg dela sveta, ili makar onog sveta koji je u nama” izjavio je Srđan Šaper, osnivač I&F McCann Grupe.
U okviru pratećeg programa festivala biće održane tribine, programi Bitef polifonija, Bitef biblioteka, a I&F McCann Grupa imaće više aktivacija i programa namenjenih publici i posetiocima.
I&F McCann Grupa i agencije u njenom sastavu su i do sada na različite načine na tržištima na kojima posluju podržavale brojne kulturne manifestacije od Manaki festivala u Skoplju, Sarajevo Film Festivala, do manifestacije Momin krug u Beogradu. Kreativna saradnja sa Jugoslovenskim dramskim pozorištem (JDP) iznedrila je neke od prepoznatljivih kampanja, među kojima je i u javnosti zapažena „Drama u taksiju“.