vesti

“Pretresamo“ sve teme bitne za industriju: Na Weekendu saznajte možete li verovati svom mobilnom telefonu i da li predsednici slušaju svoje komunikacijske savetnike

U Rovinju će se održati i sedmo izdanje BalCannesa koje najbolju agenciju iz regiona vodi na Cannes Lions 2019.

Weekend Media Festival u svom jedanaestom izdanju i ove godine će od 20. do 23. septembra u staroj Fabrici duvana u Rovinju okupiti profesionalce komunikacijske industrije iz celog regiona. Na predavanjima, panelima i radionicama će se pretresti sve aktualne teme i trendovi, od politike i digitalizacije do književnosti i ekspedicije na Južni pol, pa žustrih rasprava sasvim sigurno neće nedostajati.

„Ovogodišnji Weekend nam donosi zaista raznolike teme predavanja i panela, ali i jako zanimljive partnere festivala, Francusku i Nemačku. Cela stara Fabrika će biti u duhu urbanog Pariza i Berlina pa će svi posetioci moći da uživaju u njihovoj kulturi, umetnosti i stilu života“, rekao je Tomo Ricov, direktor festivala.

Adris grupa će i ove godine biti pouzdan partner festivala koji se u svojih deset godina postojanja etablirao kao omiljeno mesto okupljanja svih profesionalaca i znatiželjnika otvorenih za nova znanja i iskustva iz komunikacijske industrije.

„Adris je domaćin i pokrovitelj Weekend Media Festivala od prvog dana. Ova saradnja za nas je višestruko važna. Godišnje organizujemo više od 130 kongresa i događaja, od kojih je Weekend Media Festival sasvim sigurno najveći, najpoznatiji i najdugovječniji. Ulaganjima od 4 milijarde kuna u razvoj turističke ponude na najvišem nivou, stvorili smo pretpostavke da Rovinj postane poželjna i prepoznatljiva destinacija u regionu i svetu. Tome je uvelike doprineo i Weekend. U Rovinj donosi odličnu kreativnu energiju i najnovije svetske trendove u komunikacijskoj industriji, a privlači i nekoliko hiljada gostiju čime značajno produžava turističku sezonu i predstavlja izvrstan način promocije destinacije“, istakla je Kristina Miljavac iz korporativnih komunikacija Adris grupe.

Najiščekivaniji vikend u svojih prvih deset godina pozicionirao se kao omiljeno mesto okupljanja svih profesionalaca komunikacijske industrije, a u drugu deceniju zakoračiće s još zanimljivijim programom i privlačnijim nagradama za najbolje agencije iz regije. Deo bogatog programa će biti posvećen zemljama partnerima koje će nam kroz predavanja i izložbe predstaviti pariški šarm i berlinsku multikulturalnost; svoje umetnike, intelektualce i inovatore.

„Na festivalu već tradicionalno analiziramo promene na tržištu na lokalnom i globalnom nivou i trudimo se da “zagrebemo” malo dublje ispod površine onoga što se događa oko nas. I ove godine smo okupili stručnjake iz različitih područja koji će govoriti o temama koje će nas, siguran sam, naterati na razmišljanje. Od samih početaka, cilj nam je da postanemo mesto saradnje kreativaca, informisanja o novim trendovima i diskutovanja o temama relevantnim za komunikacijsku industriju. Drago mi je da vidim da nas danas kao takve kolege prepoznaju i jedva čekam da vidim kuda će nas ovogodišnje rasprave na Weekendu odvesti“, rekao je Nikola Vrdoljak, direktor programa festivala.

“Špijunira li me sopstveni mobilni telefon?”pitanje je koje je svako sebi postavio barem jednom od kada su mobilni telefoni postali pametni. Šta sve naš telefon može da napravi bez našeg znanja i dopuštenja, otkriće nam Alen Delić, vodeći konsultant za informatičku sigurnost kompanije Diverto na predavanju “Verujete li svom telefonu?”. Zastupnik u parlamentu verojatno najdigitalizovanije države na svetu, Estonac Kalle Palling, na predavanju “Digitalna republika Estonija” govoriće o tome kakav je osećaj životom upravljati online, dok će nam Dejan Verčič, partner i direktor za znanje slovenske kompanije Stratkom na predavanju “Komuniciranje posle reči” objasniti kako smo komunikaciju vratili na njene same početke – sliku – i kako to utiče na komuniciranje danas. Multimedijalnim predavanjem “Polarni san – Prva hrvatska ekspedicija na Južni pol”, Davor Rostuhar, naš najpoznatiji avanturista, pokazaće kako pomeriti vlastite granice i kroz što sve treba proći da bismo ostvarili svoje snove.

Na predavanju “Agrokor – jesu li mediji pomogli ili odmogli Lex Agrokoru”, analiziraćemo izveštavanje o Lex Agrokoru i krizi oko “Grupe Borg“. Slom Agrokora značio je i nestanak Unexa koji od gašenja Digitela gotovo da i nije imao relevantnu konkurenciju na tržištu oglašavanja. Kako nestanak Unexa utiče na medijsko tržište, ko je profitirao, a ko izgubio, saznaćemo na panelu “Život nakon ere Digitela i Unexa”.

Ključni ljudi iz regije na panelu “Money never sleeps; Restrukturiranje medijskog tržišta” analiziraće akvizicije koje su promenile medijsku scenu i objasniće šta će to značiti za dalji razvoj medija, dok će vodeći komunikacijski savetnici premijera i predsednika iz regije na panelu “West Wing – Kako savjetovati predsednika” raspravljati o važnosti uloge PR stručnjaka u karijeri političara, i otkriti koliki im je stvarno uticaj i slušaju li ih klijenti.

Kristian Novak, najtraženiji autor današnjice, na svom predavanju će ispričati kako je od anonimnog međimurskog dečka sa svojim delima došao do popisa školske lektire, te će otvoriti sve teme za koje su mu rekli da ne sme.

I ove godine u sklopu Weekend Media Festivala održaće se BalCannes, a agencije iz cele regije svoje projekte mogu prijaviti do 1. septembra 2018. Na sedmom izdanju BalCannesa izabraće se 25 najboljih komunikacijskih projekata iz cele regije. Najbolji među njima osvojiće posebne nagrade žirija, BalCanneske lavove, dok najbolju agenciju iz regije očekuje posebna nagrada – takmičnje na međunarodnom festivalu kreativnosti Cannes Lions 2019. Organizatori BalCannesa, Hrvatsko udruženje za tržišno komuniciranje (HURA) i Weekend Media Festival, najboljoj agenciji platiće trošak prijave jednog projekta na Cannes Lions takmičenje 2019. godine.

Najvažnija regionalna digitalna nagrada, SoMo Borac, i ove godine će se dodeliti na Weekendu u Rovinju. Saznaćemo ko je imao najbolje kampanje na društvenim mrežama, koje su najbolje web stranice i mobilne aplikacije, a otkrićemo i ko je dominirao u content marketingu. Tu nije kraj, jer se SoMo Borac dodjeljuje u ukupno devet kategorija. Najbolje od njih bira veliki žiri, sastavljen od digitalnih stručnjaka iz najistaknutijih agencija regije. Prijave su već otvorene i traju do 5. septembra.

Osim po konstruktivnim, a ponekad i provokativnim raspravama o trendovima u komunikacijskoj industriji, Weekend je poznat i po najboljim zabavama. I ove godine nas očekuje raznovrstan muzički program i druženja do kasno u noć.

Podelite tekst!