vesti

SRPSKI BIZNIS ĆE DOBITI PRISTUP RUSKOM INTERNET AUDITORIUMU YANDEXA

Najveća ruska internet kompanija Yandex, vlasnik najpopularnijeg ruskog pretraživača i internet-portala, ulazi na tržište Balkana.

Srpski preduzetnici će moći da se obraćaju ruskoj publici uz pomoć Yandexovih alata za oglašavanje, a zvanični zastupnik Yandexa na teritoriji Srbije je postala kompanija 516 d.o.o.

Kompanija će pružati podršku kupcima i partnerima Yandexa u Srbiji u organizaciji reklamnih kampanja, uzimajući u obzir specifičnosti i karakteristike ruskog tržišta.

Za predstavnike srpskog biznisa biće dostupno oglašavanje na Yandex pretraživačkim i reklamnim mrežama, koje pokrivaju 80% korisnika interneta u Rusiji.

Takođe, klijenti u Srbiji moći će da koriste Yandexove analitičke i marketinške alate, kao što su Yandex.Metrica, AppMetrica, Brand Lift.

„Vidimo veliko interesovanje srpskih kompanija za potencijalne klijente iz Rusije. Internet oglašavanje danas je jedan od najefikasnijih kanala komunikacije sa ciljnom grupom.

Tržište oglašavanja se ubrzano razvija: formati se menjaju, pojavljuju se novi proizvodi i tehnologije – na primer, komplikacija targetinga ili novi analitički alati.

Zajedno sa 516 d.o.o, želimo da pomognemo lokalnom biznisu da efikasnije radi sa ruskom publikom, privuče nove klijente i ostvari maksimalni efekat od ulaganja u oglašavanje. ” – kaže Bernard Lukeydirektor Yandex Europe AG.

“Nove mogućnosti za privlačenje turista, uspostavljanje kontakata u prehrambenoj i lakoj industriji,ili proizvodnji farmaceutskih proizvoda, su samo mala lista prednosti koje nudi saradnja sa ruskim internetskim gigantom”, prokomentarisala je početak saradnje Olga Nedeljković, regionalni direktor 516 d.o.o.

Podaci o kompaniji

Yandex je najveća internet kompanija u Ruskoj Federaciji. Udeo Yandexa na ruskom internet tržištu je 57%, mesečni Yandexov auditorium je 111 miliona korisnika (podaci su Yandex.Radar, mart 2019).

Kompanija razvija nekoliko biznis područja.

To su usluge pretraživanja i portala (uključujući geo-usluge), taksi (Yandex.Taxi, smernice za tehnologiju i razvoj bespilotnih vozila),

oglasne usluge (Avto.ru, Nekretnine, Posao), medijske usluge (KinoPoisk, Televizijski program, Poster i Muzika) i eksperimentalni pravac, uključujući Dzen, Drive i Cloud.

Kompanija je takođe zastupljena u Belorusiji, Kazahstanu, Uzbekistanu i Turskoj.

Prihodi Yandexa u prvom kvartalu 2019. godine iznosili su 37,3 milijarde rubalja (+ 45% na godišnjem nivou, bez Yandex.Marketa).

Podelite tekst!