LICEM U LICE
Udruženje za tržišne komunikacije Srbije na svečanosti povodom dana UEPS-a, najstarijeg nacionalnog udruženja, dodeliće priznanja najboljima u struci za prethodnu godinu. Svečanost će se održati na Vidovdan 28. juna, u 18 sati, u Dorćol Platz-u.
Ove godine svečana ceremonija koja nije održana u tradicionalnom decembarskom terminu zbog epidemije, prvi put se održava u letnjem periodu I biće prvi susret “uživo” koga smo se svi uželeli. Slavićemo život, male I velike pobede, stvaralaštvo I kreativnost koji su uvek jači od svih neprilika i nepogoda. I naravno, pionirski ćemo zajedno iskusiti izazove ograničenja I organizacije događaja u novim okolnostima.
Biće to prvo živo okupljanje struke od početka pandemije. U Udruženju su procenili da je trenutno pravi momenat da se, posle svih elektronskih susreta, susretnemo licem u lice, naravno uz poštovanje svih važećih epidemioloških mera koje su, iako relaksirane, još uvek na snazi.
Nagrade se dodeljuju u 18 kategorija, sa potkategorijama, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije, mediji i agencije za najkvalitetnija i najkreativnija rešenja u protekloj godini. Na proteklom konkursu, kao refleksija naše stvarnosti, prvi put je uvedena kategorija Covid Creativity Community u kojoj je prijavljen značajan broj radova.
Pored nagrada u kategorijama, dodeliće se i specijalna priznanja za najbolji copy, najbolju art direkciju, režiju i komponovanu muziku, a na osnovu ukupne uspešnosti na konkursu proglasiće se i agencija i oglašivač godine.
Najbolji među najboljima poneće priznanje Grand Prix.