vesti

Prilozi koji su vas najviše interesovali sa UEPS-ovog portala u prvoj polovini 2018.

Komunikacija koje se ostvaruje između članica i najstarijeg strukovnog udruženja u Srbiji sve je kvalitetnija i intezivnija. Sudeći po brojkama koje očitava Google analitika, broj aktivnih čitalaca raste, a prilozi koje spremamo, uz sve aktivniju podršku članova UEPS-a nailaze na pozitivan prijem. To je, uostalom, i bila ideja kada smo krajem 2015. redizajnirali sajt, učinivši ga interaktivnim, jednim od važnih mesta susretanja.

Pomenuta analitika nesumnjivo potvrđuje da je, pored tradicionalnog interesa za sve tekstove na temu UEPS-ovih godišnjih nagrada, najviše pažnje izazvao prilog o promenama u načinu predlaganja kandidata-potencijalnih dobitnika prestižnog UEPS-ovog priznanja, nagrade za životno delo.
https://ueps.org.rs/istaknuto/inovacije-u-izboru-ueps-ovog-laureata/

Odmah za njim je vest o UEPS-ovom panelu „Obrazovanje za digitalne tehnologije“ koji je održan tokom juna i na kom su se sučelili stavovi na temu za šta univerziteti spremaju studente, a šta kompanije očekuju od njih
https://ueps.org.rs/vesti/ueps-panel-obrazovanje-za-digitalne-tehnologije-za-sta-univerziteti-spremaju-studente-a-sta-kompanije-ocekuju-od-njih/

Sledi informacija o novom uspehu New Momenta u Kanu koji je nastavio tradiciju osvajanja kanskih lavova.
https://ueps.org.rs/vesti/new-moment-nastavlja-tradiciju-osvajanja-kanskih-lavova/

Sledeći je komentar o tome kako se sve mogu zloupotrebiti digitalne tehnologije, a povodom bilborda kompanije Frikom koje su od strane nepoznatog autora „spontano“ dorađene provokativnim sadržajima i puštene u javnost, i kako je kvalitetnim odgovorom Moj bilbord je bolji od tvog proizvođač potencijalnu krizu brenda preobrazio u priliku za novi nivo komunikacije
https://ueps.org.rs/vesti/kampanja-frikoma-ili-prica-o-tome-kako-se-sve-mogu-zloupotrebiti-internet-tehnologije/

Autorski tekst Vladimira Ćosića „Mi živimo budućnost“ najčitaniji je autorski prilog.
https://ueps.org.rs/intervju/mccann-talks-mi-zivimo-buducnost/

Intervjui su takođe bili veoma čitani. Na vrhu su intervjui s Natašom Bojanić, account directorom MMS grupe i Natašom Filipović, Managing direktorkom  i Marko Pešić, Executive Director-om agencije Ovation BBDO
https://ueps.org.rs/intervju/razgovor-s-povodom-natasa-bojanic-group-account-director-kad-pomislis-da-vise-ne-moze-iznenadenje-sledi/
https://ueps.org.rs/intervju/ovation-bbdo-ako-smo-danas-jednako-dobri-kao-juce-nesto-nismo-uradili-dobro/

U prvih pet su i intervjui s Katarinom Arizanović Milošević, account direktorkom i Nebojšom Babićem, direktorom agencije Orange studio, Natašom Jovanović, direktorkom Odeljenja identiteta i komunikacija UniCredit banke, Katarzynom Malczewskom-Blaszczuk, marketing menadžerkom Heineken Srbija, PR direktorkom HELL ENERGY Ester Tot i marketing direktorom Peterom Pantlom.
https://ueps.org.rs/intervju/katarina-arizanovic-milosevic-account-director-i-nebojsa-babic-direktor-agencije-orange-studio-novi-mediji-traze-nova-lica/
https://ueps.org.rs/intervju/unicredit-banka-kontinuitet-efikasnosti-i-uspeha/
https://ueps.org.rs/intervju/heineken-srbija-kreativnost-u-sluzbi-efikasnosti/
https://ueps.org.rs/intervju/ekskluzivno-zastitno-lice-cije-ime-ne-mora-da-se-izgovara/

Svima se zahvaljujemo na saradnji i proaktivnom pristupu promenama u koje je udruženje ušlo upravo na sugestije svojih članica. Istaći ćemo na kraju da je broj novih posetilaca sajta u ovom periodu veći za 87,6 odsto, što bi trebalo da bude potvrda dobrih izbora sadržaja. S vama je, na svoje, nadam se i vaše zadovoljstvo, pričala i dopisivala se Stana Šehalić, generalni sekretar UEPS-a, koja uređuje sajt.

U drugoj polovini čekaju nas neki novi sadržaji kojima ćemo zajedno oblikovati marketinšku budućnost.